Joku ehkä muistaa monissa postauksissa vilahtaneen Pekka Järvisen, ruskean hiutuneen nallekarhun jota olen kantanut kainalossani noin parivuotiaasta lähtien. Yleensä Pekka majailee makuuhuoneessa mutta tänään töistä kotiin tullessani bongasinkin Pekan keittiöstä. Pekka istui työtasolla ja käpälissään hänellä oli kynä ja paperia sekä edessään suola-pippurisirotin.

Kuva%20734-normal.jpg

Pekka oli rikkonut sirottimen, siitä oli lähtenyt toinen sarvi irti. Pekka kun ei osaa kamalasti puhua niin hän oli kirjoittanut asiansa paperille. Viestissä luki seuraavaa:

Kuva%20736-normal.jpg

Minä rikkosin tämän koska olen paha ja tyhmä karhu. Terveisin Karhu.

Mulla kyllä on näiden asioiden kulusta hieman erilainen fiilis mutta en jaksanut lähteä sen kummemmin riitelemään. Annoin Karhulle anteeksi ja sovittiin, ettei hän koskaan enää kutsu itseään (tai ketään muutakaan) pahaksi tai tyhmäksi. Tosin hän kyllä kirjoitti lappuun "I breaked" eli rikkosin eikä "I broke" eli rikoin joten voinhan mä olla väärässäkin. Olkoon nyt miten oli niin Pekka sai anteeksi ja olemme taas ylimmät ystävykset.